Dyscypliny

nazwa, adres, dane kontaktowe firmy

Współpraca

SZS Wielkopolska

starostwo_powiatowe_gniezno
Starostwo Powiatowe Gniezno

Wielkopolzki Związek Unihokeja

UKS Błyskawica Niechanowo

INNE WYDARZENIA SPORTOWE 2016/2017

Rowerem do Czerniejewa - wyjazd integracyjny dla sportowców II LO

We wtorek 20 czerwca nasi szkolni sportowcy udali się na wyjazd integracyjny do Czerniejewa. Wyjechaliśmy z miejsca zbiórki około godziny 10:00. Pogoda była piękna, w sam raz na wycieczkę rowerową. Każdy z uczestników był w świetnym nastroju. Zabraliśmy ze sobą nie tylko sprzęt, ale także pozytywne nastawienie.
Po kilkunastu kilometrach wyczerpującej drogi i niewielu wypadkach, upał był nie do zniesienia. Jednak nic nie było w stanie złamać sportowego ducha naszej wycieczki, dojechaliśmy na miejsce około godziny 13:00. Odpoczęliśmy w cieniu, po czym obadaliśmy miejsce naszego noclegu. Pierwszym punktem był obiad w restauracji w Czerniejewie. Głodni po podróży wyczyściliśmy talerze błyskawicznie :) Nie mogło obyć się również bez zakupów, które były niezbędne do wieczornego ogniska z gitarą. Niestety odległości pomiędzy sklepami były bardzo duże, dlatego wielu z nas wolało odpocząć na placu zabaw.
Po powrocie z miasta, ze względu na fantastyczną pogodę, wyszliśmy w plener, aby spędzić czas leżąc na kocach, rozmawiając i grając w gry przy muzyce. Jak na miłośników sportu przystało, po leniuchowaniu mogliśmy wykorzystać sprzęt sportowy, w ten sposób wyczerpać wolne chwile na zabawie.
Wieczór minął wszystkim bardzo przyjemnie. Wyczekiwane kiełbaski z ogniska, śpiewanie i opowiadanie historii. Nie straszne były komary i chłód.  Domowe dodatki do jedzenia wszystkim smakowały. Wszyscy bawili się bardzo dobrze, ponieważ godziną, o której poszliśmy spać była 4:00 nad ranem. Jednak nie mogło zabraknąć żartów i śmiechów na zakończenie. Miło było spać w tak dużym gronie znajomych.
Rano obudziliśmy się przed godziną 8:00 aby uzupełnić brakującą energię i udać się do sklepu. Pogoda tym razem była trochę mniej słoneczna, co miało swoje zalety w drodze powrotnej do Gniezna. Równie zadowoleni jak poprzedniego dnia, posprzątaliśmy miejsce noclegu, przygotowaliśmy rowery i ruszyliśmy w stronę domu. Tego dnia, czyli we wtorek 21 czerwca, droga wydawała się zupełnie łagodniejsza i minęła szybciej.
Zadowoleni z wycieczki sportowcy i nauczyciele wrócili bezpiecznie do Gniezna :)